პროექტის სახელწოდება
|
ალექსანდრე
პუშკინის ბიოგრაფია და ეპოქა
|
პროექტის მთავარი
იდეა
|
გაუღვივდეთ
მოსწავლეებს სხვადასხვა ქვეყნებისა და ხალხის, მათი კულტურის, ტრადიციების გაცნობის ინტერესი,გამოიყენონ უცხოური ენა საზოგადოებრივ ადგილებში,დაუკავშირონ
საქართველოსა და რუსეთს შორის არსებული პოლიტიკური,კულტურული ცხოვრება ერთმანეთს.
|
პროექტის აქტუალობა
მიზნები
|
გამოუმუშავდებათ
კვლევა-ძიების, ინფორმაციის მოძიების ,დახარისხების,პრეზენტაციის უნარი,აუმაღლდებათ
ინტერესი სხვა ეროვნების ხალხთა ცხოვრების,ქვეყნების კულტურის,ტრადიციების გაცნობის
მიმართ.
|
მოსალოდნელი
შედეგები
|
შეუძლიათ დროის
ეფექტურად მართვა,დაამზადებენ ბუკლეტებს, მოიძიებენ იმ დროინდელი ეპოქის ამსახველ ფოტოებს,პუშკინის
სურათებს,გააკეთებენ კედლის გაზეთს.გააკეთებენ პროექტის მიმდინარეობის ამსახველ ფოტოებს,გააკეთებენ
ანკეტებს გამოკითხვისთვის 5-12 კლასელებში
თუ რა იციან პუშკინის შესახებ,რა იყო იმ ეპოქისთვის განსაკუთრებული მოვლენა.
|
საგნ.|საგნობრივი
ჯგუფებთან კავშირი|ე.ს.გ.კავშირი
|
ისტორია,ისტ.
უცხ.ს.5.15. უცხ.ს.5.26. უცხ.ს.27. უცხ.ს.22.უცხ.ს.21
|
მოსწავლის ასაკი
|
12 კლასი
|
ვადები
|
2 კვირა
|
რესურსები
|
ინტერნეტი,კომპიუტერი,ბუკლეტები,კედლის
გაზეთი,თაბახები,ფოტოაპარატი
|
პროექტის მსვლელობა
|
1 აქტივობა-პროექტის
გაცნობა და სამუშაოს გადანაწილება . კლასის დაყოფა ჯგუფებად, სამუშაოს გადანაწილება.
2აქტივობა-
პროექტის მსვლელობის ამსახველი ფოტოებისგან
კედლის გაზეთის გაკეთება, ბუკლეტების დამზადება, ანკეტების შედგენა.
3 აქტივობა-პროექტის
პრეზენტაცია.
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
ლია ჩიხლაძე
|
ხელმძღვანელის
ელ.ფოსტა
|
liachixladze@gmail.com
|
პროექტის ვებ-გვერდი|ბლოგი
|
http://liachixladze.blogspot.com/
|
პროექტში მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
საშუალო
|
საშუალოზე მაღალი
|
კარგი
|
თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
|
ცდილობს თანამშრომლობას.
|
თანამშრომლობს ჯგუფთან.
|
თანამშრომლობს ჯგუფთან და ასრულებს ნაკისრ
ვალდებულებას.
|
აკეთებს ზეპირ პრეზენტაციას:
აზრს თანმიმდევრულად გადმოსცემს.
მსჯელობს საკითხის ირგვლივ.
პასუხობს დასმულ კითხვებზე.
წარმოადგენს ნახატს.
წარმოადგენს ნაძერწს.
|
ვერ ახერხებს ნაშრომის სათანადოდ
წარმოჩენას.
|
კარგად წარმოაჩენს ნაშრომს, უჭირს კითხვებზე
პასუხი.
|
წარმოაჩენს ნაშრომს, პასუხობს დასმულ შეკითხვებს.
|
ურთიერთობს თემის წარმომადგენლებთან
|
ახერხებს კითხვის დასმას, მოსმენას.
|
სვამს კითხვებს, უსმენს ინტერესით.
|
სვამს კითხვებს, ისმენს ინტერესით, იყენებს
ურთიერთობისას ზრდილობიანი მიმართვის ფორმებს.
|
მოსწავლეთა თვითშეფასების კითხვარი
ხალისით ვმუშაობდი პროექტზე?
|
დიახ
|
არა
|
საინტერესო იყო პროექტზე მუშაობა?
|
დიახ
|
არა
|
ვთანამშრომლობდი ჯგუფის ყველა წევრთან?
|
დიახ
|
არა
|
შევძელი ჩემს მიერ მოძიებული ინფორმაციის
წარდგენა?
|
დიახ
|
არა
|
რომელი ეტაპი უფრო საინტერესო იყო?
|
პროექტზე მუშაობის პროცესი
|
პრეზენტაცია
|
ვიმუშავებ კიდევ ახალ პროექტზე?
|
დიახ
|
არა
|
ჩემი თვითშეფასების რუბრიკა
პროექტის დაგეგმვის დროს გავითვალისწინე
მოსწავლეთა ინტერესები
|
დიახ
|
არა
|
პროექტში მონაწილეობდა ყველა მოსწავლე?
|
დიახ
|
არა
|
მივაღწიე მოსალოდნელ შედეგებს?
|
დიახ
|
არა
|
პროექტი გაწარილ დროში შესრულდა?
|
დიახ
|
არა
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий