воскресенье, 5 апреля 2015 г.

პროექტის სახელწოდება
ალექსანდრე პუშკინის ბიოგრაფია და ეპოქა
პროექტის მთავარი იდეა
გაუღვივდეთ მოსწავლეებს სხვადასხვა ქვეყნებისა და ხალხის, მათი კულტურის, ტრადიციების  გაცნობის ინტერესი,გამოიყენონ  უცხოური ენა საზოგადოებრივ ადგილებში,დაუკავშირონ საქართველოსა და რუსეთს შორის არსებული პოლიტიკური,კულტურული ცხოვრება ერთმანეთს.
პროექტის აქტუალობა
მიზნები
გამოუმუშავდებათ კვლევა-ძიების, ინფორმაციის მოძიების ,დახარისხების,პრეზენტაციის უნარი,აუმაღლდებათ ინტერესი სხვა ეროვნების ხალხთა ცხოვრების,ქვეყნების კულტურის,ტრადიციების გაცნობის მიმართ.
მოსალოდნელი შედეგები
შეუძლიათ დროის ეფექტურად მართვა,დაამზადებენ ბუკლეტებს, მოიძიებენ  იმ დროინდელი ეპოქის ამსახველ ფოტოებს,პუშკინის სურათებს,გააკეთებენ კედლის გაზეთს.გააკეთებენ პროექტის მიმდინარეობის ამსახველ ფოტოებს,გააკეთებენ ანკეტებს გამოკითხვისთვის 5-12 კლასელებში  თუ რა იციან პუშკინის შესახებ,რა იყო იმ ეპოქისთვის განსაკუთრებული მოვლენა.
საგნ.|საგნობრივი ჯგუფებთან კავშირი|ე.ს.გ.კავშირი
ისტორია,ისტ. უცხ.ს.5.15. უცხ.ს.5.26. უცხ.ს.27. უცხ.ს.22.უცხ.ს.21
მოსწავლის ასაკი
12 კლასი
ვადები 
2 კვირა
რესურსები
ინტერნეტი,კომპიუტერი,ბუკლეტები,კედლის გაზეთი,თაბახები,ფოტოაპარატი
პროექტის  მსვლელობა
1 აქტივობა-პროექტის გაცნობა და სამუშაოს გადანაწილება . კლასის დაყოფა ჯგუფებად, სამუშაოს გადანაწილება.
2აქტივობა- პროექტის მსვლელობის  ამსახველი ფოტოებისგან კედლის გაზეთის გაკეთება, ბუკლეტების დამზადება, ანკეტების შედგენა.
3 აქტივობა-პროექტის პრეზენტაცია.

პროექტის ხელმძღვანელი
ლია ჩიხლაძე
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
liachixladze@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი|ბლოგი
http://liachixladze.blogspot.com/
                  
                  პროექტში  მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
საშუალო
საშუალოზე მაღალი
კარგი
თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
ცდილობს თანამშრომლობას.
თანამშრომლობს ჯგუფთან.
თანამშრომლობს ჯგუფთან და ასრულებს ნაკისრ ვალდებულებას.
აკეთებს ზეპირ პრეზენტაციას:
აზრს თანმიმდევრულად გადმოსცემს.
მსჯელობს საკითხის ირგვლივ.
პასუხობს დასმულ კითხვებზე.
წარმოადგენს ნახატს.
წარმოადგენს ნაძერწს.
 ვერ ახერხებს ნაშრომის სათანადოდ წარმოჩენას.
კარგად წარმოაჩენს ნაშრომს, უჭირს კითხვებზე პასუხი.
წარმოაჩენს ნაშრომს, პასუხობს დასმულ შეკითხვებს.
ურთიერთობს თემის წარმომადგენლებთან
ახერხებს კითხვის დასმას, მოსმენას.
სვამს კითხვებს, უსმენს ინტერესით.
სვამს კითხვებს, ისმენს ინტერესით, იყენებს ურთიერთობისას ზრდილობიანი მიმართვის ფორმებს.



                       მოსწავლეთა თვითშეფასების კითხვარი

ხალისით ვმუშაობდი პროექტზე?
დიახ
არა
საინტერესო იყო პროექტზე მუშაობა?
დიახ
არა
ვთანამშრომლობდი ჯგუფის ყველა წევრთან?
დიახ
არა
შევძელი ჩემს მიერ მოძიებული ინფორმაციის წარდგენა?
დიახ
არა
რომელი ეტაპი უფრო საინტერესო იყო?
პროექტზე მუშაობის პროცესი
პრეზენტაცია
ვიმუშავებ კიდევ ახალ პროექტზე?
დიახ
არა

                      


                         ჩემი თვითშეფასების რუბრიკა
პროექტის დაგეგმვის დროს გავითვალისწინე მოსწავლეთა ინტერესები
დიახ
არა
პროექტში მონაწილეობდა ყველა მოსწავლე?
დიახ
არა
მივაღწიე მოსალოდნელ შედეგებს?
დიახ
არა
პროექტი გაწარილ დროში შესრულდა?
დიახ
არა


Комментариев нет:

Отправить комментарий